hello curious,

come and share my little secrets
come and wake up in my dreams
imagine me naked
obey my rules
destroy your thoughts
be invisible
swim in my sea
be my belongings
but do not belong to me!

3 Aralık 2009 Perşembe

hepsi kucuk bir fantaziden ibaretti..

...
okudugum kitaplardan fazla etkilenmis olmaliyim cunku freud'un ne dusundugunu bilmeden uyuyamamaya basladim... ruyalarimda sevistigim erkekleri bulmak icin gazeteye ilanlar koydum... olum ilanlarinin yaninda bosalamadan uyandigim erkek isimleri, satilik ilanlarinin yanindaysa digerleri vardi... her gece belki biri daha gelir diye kapiyi acik biraktim, yattigim odayi gosteren ruj izleri vardi duvarda... her gelen erkek farkli renkte ayriliyordu icimden... bense gittikce beyazlasiyordum... gogus uclarimda basladi beyazlasma, ordan kasiklarima kadar yayildi, vucudum beyazlastikca canim acimamaya basladi... daha sert olsun istiyordum... daha cok istiyordum... sonra bir gece usulca acilan kapinin sesine uyandim, gozleri geceden de siyah bir adam duvardaki ruj izini elindeki bicakla kaziyarak yanima geldi. ciplak bir beyazlikla uzanan bedenimin uzerine bicagiyla ismini kazidi. heryer kan olmustu. siyah gozlerini yuzume surdu. gobek deligimde biriken kani icti. parmak uclariyla butun kivrimlarimi duzlestirdi. gozleri gittikce alev almaya basladi. agzindan cikan dumandan onu goremez olmustum. heryer yanmaya basladi. yanan carsaflarin sicakligi icersinde vucudum erimeye basladi. sonra aniden kalcami iki eliyle kavrayip icime girdi. ilk defa aci hissettim, sanki tum organlarim delik desik olmustu. onu durdurmak istedim ama kollarim coktan eriyip gitmisti. tum gucumle basimi iki yana sallamaya basladim, gozlerimden mavi yaslar bosandi. icimde gelip gitmeye devam etti. o kadar cok agladim ki, mavi yaslar bir anda tum alevleri sondurdu. heryer masmavi olmustu. mavi sularin icine akan kan damlalarimin arasinda yok etti beni. geriye yarisi yanmis carsaftaki leke kaldi. icinde beni tasiyan beyaz sivinin lekesi.

Hiç yorum yok: